Vanliga frågor

Vad kostar frakten?
- Vi har alltid Fri frakt.

Hur lång garanti finns det på på era produkter?
- Vi lämnar hela 5 års garanti på våra produkter.

Vilken transportör skickar ni med?

- Vi skickar med UPS

Hur är kvalitén på GrandDecor produkter?
- Våra produkter håller otroligt hög kvalité. Vi skulle aldrig våga lämna hela 5 års garanti annars.

Har ni eget lager?
- Vi har 3 olika lager. Ett lager i Sverige (Olofström) och två lager i Europa.

Hur lång leveranstid är det hos GrandDecor.se? 
- Du hittar alla våra leveranstider här.

Hur spårar jag mitt paket?
- Du kan enkelt se vart din beställning är genom att klicka på länken i mailet ni fått efter vi packat din beställning eller klickar här.

Vem äger GrandDecor.se?
- GrandDecor.se ägs och drivs av SilentSwede AB (org: 559076-8387). Vi är momsregistrerade (SE559076838701) och innehar F-skatt.

Får jag kvitto på mina köp?
- Självklart, beställningsbekräftelsen vi mejlar till dig fungerar både som kvitto och garantibevis.

Jag har köpt fel produkt, hur gör jag?
- Det skall vara enkelt och handla hos oss på GrandDecor.se och de få gånger ni behöver byta något eller vill returnera något så följer ni helt enkelt tillvägagångssättet som ni hittar här. Vi är enkla människor och knusslar inte om småsaker.

När får jag mina pengar tillbaka vid retur?
- Inom 10 dagar, men oftast tar det bara ett par vardagar innan du ser pengarna på ditt konto.

Jag gillar inte mail, kan man ringa er?
- Det kan du absolut göra. Vi finns på 0454-720454.

Hur avslutar man GrandDecor.se nyhetsbrev?
- Längst ner på våra nyhetsbrev hittar ni en länk där det står "Avsluta prenumeration". Klicka på denna så avslutar ni vårt nyhetsbrev.

Har du fortfarande en fråga som vi inte har besvarat?
- Maila oss på info@granddecor.se